اگر می خواهید از محدوده قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی  یورومای مطلع شوید، ابتدا انواع املاک و هر آنچه که باید بدانید را در این صفحه مشاهده کنید، سپس قیمت هر نوع ملک در قبرس را بررسی کنید. در تغییرات اخیر بازار

انواع املاک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

املاک آماده است

خواصی که آماده استفاده هستند. و متعلق به سازنده یا شرکت است. زمانی که یک ملک آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولاً زمان دارید که پرداخت های بدون بهره را پرداخت کنید. اما اموال خریداری شده توسط یک شخص فقط با پول قابل معامله است.

کیفیت قبل از خرید

املاکی که شرکت ساختمانی تصمیم گرفت و در طول برنامه ریزی خود زمان تحویل خود را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد در زمان تعیین شده، شرکت جریمه شما را پرداخت خواهد کرد. (کمبود زمان در قبرس شمالی مشاهده نمی شود. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها مصادف با بیماری همه گیر کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل داده شد، در حالی که شرکت ساخت و ساز غرامت را به مالکان پرداخت کرد).

از مزیت های خرید قبل از خرید باید به خرید با قیمت کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و تغییرات جزئی در نقشه و امکان خرید و فروش اشاره کرد. . ملک قبل از آماده شدن ملک

نقشه های ارائه شده توسط سازنده در قالب نمونه های ساختمانی سه بعدی در طول ساخت پروژه به شدت رعایت می شود. در بسیاری از موارد، دارایی های رندر سه بعدی زیباتر هستند. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع و نوع ساخت و ساز مسکن

آپارتمان یک ساختمان

این نوع ملک به طور کلی در مقایسه با سایر انواع املاک قیمت پایینی دارد. آنها فاقد تجهیزات راحتی هستند و به طور کلی به یک فضای پارکینگ سرپوشیده، یک پنل خورشیدی و یک سیستم اینترکام محدود می شوند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل آنها معمولا در مرکز شهر است و برای کارگرانی که ماشین شخصی ندارند یا برای دانشجویان گزینه بسیار خوبی است.

یک شهرک مسکونی با چندین برج با امکانات هتل

این اقامتگاه ها از نظر قیمت و امکانات و همچنین شرایط پرداخت مورد توجه بسیاری از خریداران است. مجموعه های بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای عظیم هستند. بسیاری از این پروژه ها دارای شرایط بازپرداخت بدون بهره تا 84 ماه هستند و گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شوند.

از ویژگی های این پروژه ها می توان به تمامی ویژگی های یک هتل 5 ستاره اشاره کرد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. برای داشتن یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

یک اقامتگاه دو طبقه

بسیاری از مناطق قبرس شمالی اجازه ساخت بیش از دو داستان را برای حفظ شخصیت جزیره نمی دهند. Snetpe و اطراف آن؛ در این مناطق از جمله Yeni Boaz و Otoken و مناطق اطراف آن، ساخت و ساز تنها در 35٪ از زمین مجاز است و بقیه منطقه پارک، استخر، منطقه باربیکیو است. خیابان‌های سالم ساختمان‌هایی مانند کافی‌شاپ‌ها و ساختمان‌های دیگر به زور توسط سازندگان ساخته می‌شوند. یک نکته جالب برای خریداران این است که سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است زیرا اسناد ملک در قبرس شمالی عالی است.

در قدرالسهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان مجتمع زمینی بزرگتر از پروژه برج دارند.

این شهرها معمولاً دارای امکانات عالی هستند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (زیرا مجاز به ساخت بیش از دو طبقه در مناطق نزدیک به ساحل نیستید). خدمات از سوپرمارکت تا محل شارژ خودروهای برقی.

ویلا

ماهیت تحت اللفظی آن. به دلیل امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین. قبرس شمالی مکانی جالب برای بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. خانه های ساخته شده در اسنیپ بسیار مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند. ما طیف گسترده ای از ویلاها را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی ارائه می دهیم. اکثر آنها به طور انحصاری با ما فروخته می شوند. از عمارت های مقرون به صرفه گرفته تا عمارت های فوق لوکس، بسته به سلیقه و موقعیت خود می توانید فایل Euromay را انتخاب کنید.

سوال بسیاری از عزیزان این است که آیا خرید خانه ای که قبلا ساخته شده است بهتر است یا چیزی که قبلا خریداری شده است؟

اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش املاک پیش خرید شده به چند نفر با چنین مشکلاتی هستید، در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران ملک حمایت می کند. و پس از پرداخت 35% ارزش ملک علاوه بر دادن امتیاز سند شن و نجیب به شما شناسه ملک می دهند و در صورت داشتن شناسه ملک یا مدارک در دفتر قبرس شمالی. زمانی که هیچ کس دیگری نمی تواند ملک شما را بخرد یا بفروشد.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک از مجری ذخیره می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی از مبلغ وعده داده شده به سرمایه گذار خسارت پرداخت کند.

اگر می خواهید ملکی را به قصد سرمایه گذاری یا خرید خانه یا هر دو بخرید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می شوند. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل حال گذشته نمی شود.

سوالات متداول در مورد هزینه های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در شمال جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه واقع شده و با کشورهای ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرز آبی دارد. بیشترین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه انجام می شود. خرید ملک در قبرس شمالی توسط ایرانیان در سال های اخیر بسیار پررونق بوده است.

جالب توجه است که مجله املاک و سرمایه گذاری قبرس شمالی را به عنوان بهترین مقصد بازنشستگی در جهان در سال 2020 شناخته است. دلایل این انتخاب عبارتند از: امنیت بالا، هزینه پایین زندگی، آب و هوای بدون آلودگی، تراکم بالای جمعیت و عدم تنش سیاسی.

حدود پنجاه سال پیش (1974) در قبرس درگیری بین یونان و ترکیه رخ داد. این درگیری به دنبال تحریکات بریتانیا با هدف تضعیف قدرت قبرس صورت گرفت. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بیشتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملاً لغو شده است!

پس از این درگیری، ایالت قبرس شمالی در قسمت شمالی جزیره با جمعیتی ترک زبان ایجاد شد. قبرسی های یونانی زبان در قسمت جنوبی جزیره زندگی می کنند که عمدتا کوهستانی است. قبرسی ها یا ترکی یا یونانی صحبت می کنند، اما آنها از ترکیه یا نونان نیستند و مانند عرب ها ایرانی هستند.

خرید ملک به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

فرقی نمی کند پول نقد بگیرید یا پرداخت کنید. اما به یاد داشته باشید که اولین خرید همیشه مورد علاقه شماست! با پیش فروش به خصوص در ابتدای راه اندازی پروژه، این امکان را دارید که زمین را با قیمت کمتری نسبت به زمانی که زمین آماده تحویل است خریداری کنید. به علاوه، وقتی معامله املاک و مستغلات را با پول نقد خریداری می کنید، می توانید تخفیف های زیادی دریافت کنید. شما می توانید در اولین خرید از 3 تا 5 درصد تخفیف فوری از قیمت درج شده برخوردار شوید. ضمناً به صورت تحویل درب منزل کلیه لوازم خانگی ارائه می گردد.

آیا می توانیم برای خرید وجوه از بانک های قبرس شمالی وام بگیریم؟

از نظر قانونی منعی در این مورد وجود ندارد به شرط پرداخت 70 درصد مبلغ ملک. اما ما به عنوان مشاور شما این را به شما پیشنهاد نمی کنیم. زیرا حتی شرکت های ساختمانی اقساط بلند مدت بدون بهره به شما می دهند و شما می توانید با پرداخت 30 تا 40 درصد ارزش ملک و مابقی را به صورت اقساط بدون بهره و بدون طی مراحل اداری وام بانکی قرارداد بگیرید. . فراموش نکنید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود هفت درصد است. بنابراین استفاده از شرایط پرداخت سازندگان به نفع شماست.

شرایط و قیمت ملک در قبرس شمالی یورومای برای خارجی ها چیست؟

باید در نظر داشته باشید که تمامی خارجی ها و قبرسی ها می توانند به طور نامحدود در بازار پرسود املاک و مستغلات قبرس شمالی شرکت کنند. تنها دو تفاوت عمده بین خارجی ها و قبرسی ها در این زمینه وجود دارد:

ابتدا، تبعه خارجی باید یک بازرسی داخلی از کشور مبدا ترتیب دهد. همچنین اگر ملک در نزدیکی یک پاسگاه پلیس یا یک مرکز نظامی یا یک دفتر سیاسی بزرگ قرار داشته باشد، یک شهروند خارجی مدرکی دریافت نمی کند و موضوع دوم این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند دریافت کند، اما قبرسی ها می توانند نامحدود داشته باشند. تعداد اسناد ملکی