خدمات آنلاین

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

هزینه نقل مکان به قبرس شمالی چقدر است؟ | بررسی هزینه تمام روش ها


جزیره قبرس دارای آب و هوای بسیار مطبوع و مدیترانه ای است و از این رو مکانی برای تفریحات مختلف هیجان انگیز و سرمایه گذاری های سودآور برای افرادی است که قصد مهاجرت و سفر به این کشور زیبا را دارند. همچنین به دلیل شرایط مطلوب تحصیل در دانشگاه های بین المللی این کشور و رشد سریع سرمایه گذاری ها و خرید ملک، افراد زیادی در سال های اخیر به این کشور مهاجرت کرده اند، اما یکی از مهمترین سوالات قبل از مهاجرت به قبرس شمالی وجود دارد. . در ذهن آنها: هزینه مهاجرت به قبرس شمالی چقدر است؟ Holding White Eagle در این مقاله به این سوال مهم برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند پاسخ می دهد. به ما بپیوندید.

مهاجرت به قبرس شمالی می تواند راهی جدید برای افق های زندگی روشن و آینده ای روشن باشد، اما قبل از هر چیز باید از شرایط و هزینه های مهاجرت به قبرس شمالی آگاه باشید. هلدینگ عقاب سفید به شما کمک می کند تا با توجه به شرایط خود ارزان ترین و مطمئن ترین راه های مهاجرت به قبرس شمالی را بیابید و در این روند برای رسیدن به نتایج دلخواه همراه شما خواهد بود.

به طور کلی می توان گفت برای مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ اقامت قبرس به حداقل 25 هزار دلار معادل یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان نیاز دارید. مهاجرت در این مقاله روش های مختلف انتقال را بررسی کرده ایم تا بتوانید با اطلاعات دقیق اقدام کنید.

راه آسان برای اخذ اقامت قبرس شمالی

ساده ترین راه برای گرفتن خانه دائمی در قبرس شمالی سرمایه گذاری و خرید ملک شامل آپارتمان، ویلا و زمین است. علاوه بر این، با توجه به افزایش تقاضا و محدودیت زمین در این جزیره، بازده سرمایه گذاری های خاص حدود 10-15 درصد در سال است.

راه های مختلفی برای سرمایه گذاری و کسب سود از ملک در قبرس شمالی وجود دارد، از جمله:

خرید املاک و مستغلات در قبرس با قیمت مناسب (تحویل در آینده)

خرید و فروش مجدد یا اجاره مجدد ملک (دست دوم) با قیمت پایین

با خرید همزمان دو ملک که یکی از آنها آماده فروش است و بخشی از اقساط ملک خریداری شده قبلی از محل درآمد اجاره آن بازپرداخت می شود.

خرید ملک با مفهوم هتل و دریافت سود از سود سهام سالانه هتل

هزینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید خانه چقدر است؟

در قبرس شمالی با پرداخت 30 درصد مبلغ ملک مورد نظر امکان اخذ اقامت وجود دارد و مابقی به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره به شرکت های ساختمانی پرداخت می شود. یک آپارتمان استودیویی حدود 50 هزار پوند هزینه دارد که پایین ترین قیمت برای ملک در قبرس شمالی است. برای خرید ملک در قبرس شمالی و تور پروژه می توانید با کارشناسان مجرب هلدینگ وایت ایگل تماس بگیرید تا به کمترین قیمت ملک در قبرس شمالی پی ببرید.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک

یک مکان سریع و امن برای زندگی در قبرس شمالی پیدا کنید

اخذ اقامت قبرس شمالی برای تمامی اعضای خانواده درجه یک با خرید خانه

حداقل سود سرمایه گذاری 10 تا 15 درصد در سال

امکان اجاره خانه خریداری شده و دریافت اجاره به پوند انگلیس.

آموزش رایگان برای کودکان مدارس دولتی در قبرس شمالی

برای اقامت در قبرس شمالی به چه مقدار پول نیاز دارید؟ | هزینه های تمام روش های مهاجرت به قبرس شمالی را بررسی کنید

هزینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل چقدر است؟

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل رایج ترین و متداول ترین راه برای ورود به قبرس شمالی است. قبرس شمالی دارای دانشگاه های بین المللی با استانداردهای عالی است، مدارک این دانشگاه ها در سراسر جهان معتبر است، به همین دلیل افراد زیادی برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند.

هزینه تحصیل در قبرس شمالی شامل هزینه های دانشگاه و هزینه های زندگی دانشجویی می باشد. شهریه دانشگاه با احتساب کمک هزینه سالانه مربوطه بین 2000 تا 7000 یورو و سایر هزینه های جانبی شامل هزینه های غذا و زندگی و هزینه زندگی در خوابگاه دانشگاه برای یک سال بین 2500 تا 3500 یورو می باشد. در نتیجه هزینه کل مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل بین 4500 تا 9500 یورو در سال است.

دلایل اصلی نیاز به دانشگاه در قبرس شمالی عبارتند از:

پذیرش رایگان از طریق نماینده هلدینگ وایت ایگل از دانشگاه قبرس شمالی

ارزان ترین و سریع ترین راه برای اقامت

مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس یا تافل لازم نیست.

نیازی به تامین منابع مالی نیست

بورسیه 50 تا 100 درصد

برترین دانشگاه های بین المللی

هزینه های زندگی دانشجویی مقرون به صرفه

خوابگاه های دانشجویی فراوان و مجهز هستند

توانایی ادامه تحصیل حتی در مواقعی که مکالمات دانشگاهی زیادی وجود دارد

مهاجرت آسان به کشورهای اروپایی و آمریکایی برای ادامه تحصیل

اخذ اقامت قبرس شمالی برای والدین دانش آموزان یا فرزندان

هزینه مهاجرت به قبرس شمالی چقدر است؟ | هزینه تمام روش های مهاجرت به قبرس شمالی را بررسی کنید

هزینه مهاجرت به قبرس شمالی برای کار چقدر است؟

کشور قبرس شمالی در حال توسعه اقتصادی قابل توجهی است، به همین دلیل از کمبود نیروی کار ماهر و معمولی رنج می برد، بنابراین هر ساله تعداد زیادی از مردم برای ویزای کار قبرس اقدام می کنند. برای کسانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند، هلدینگ وایت ایگل در اسرع وقت ویزای کاری آنها را بررسی خواهد کرد.

برای مهاجرت به قبرس شمالی برای کار، شرایط کلی زیر باید رعایت شود

500 یورو به حساب بانکی واریز کنید

بزرگتر از 18 سال باشد

گواهی سلامت بگیرید

افراد با تجربه و سابقه کار

عدم سوء پیشینه کیفری

ورود قانونی به خاک قبرس

بیمه ارائه شده توسط کارفرما

امکان گرفتن کارت سفید بعد از 8 سال سابقه کار وجود دارد

پرداخت هزینه های تمدید ویزای کار که به عهده کارفرما می باشد

علاوه بر این، کارفرمایان قبرسی شرایط خاص خود را دارند و ترجیح می دهند کارمندان ترک زبان را استخدام کنند، زیرا زبان رسمی قبرس شمالی ترکی است.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

هر آنچه که باید در مورد قرص ها، مکمل ها و پودرهای بدنسازی بدانید.


انواع مختلفی از مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران وجود دارد و هر فردی با توجه به نیاز و هدف خود باید مکمل ورزشی مناسب را مصرف کند. البته باید در نظر داشت که آزمون و خطا با این مکمل ها به دلیل قیمت بالا و تنوع زیاد بسیار سخت است. بنابراین انتخاب بهترین گزینه از بین آنها آسان نیست. این مکمل ها شامل پودرهای بدنسازی و قرص های بدنسازی است. باید بدانیم که مکمل های غذایی برای ورزشکارانی ساخته می شود که هدفشان افزایش حجم عضلانی است زیرا این ورزشکاران بعد از تمرینات سخت به تغذیه پروتئینی نیاز دارند تا بدن بعد از تمرین دچار ریزش نشود. برای خرید مکمل اصل با ما همراه باشید.

تغذیه فیزیکی چیست؟

مکمل های بدن سازی مواد خوراکی هستند که دلیل تولید این محصولات افزایش انرژی و قدرت بدنی ورزشکاران است. البته در تبلیغات اغلب فروشندگان و تولیدکنندگان مکمل ها ادعا می کنند که تمامی محصولات آنها قابلیت افزایش سطح انرژی و قدرت بدن ورزشکار را پس از استفاده دارد. اما این ویژگی تنها دلیل استفاده برخی از ورزشکاران از این مکمل ها نیست، بلکه از آسیب های ناشی از ضربه ها و حوادث حین ورزش نیز جلوگیری می کند. غذاهایی که برای افزایش قدرت و عملکرد در ورزشکاران طراحی شده اند. تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات ادعا می کنند که مواد تشکیل دهنده آنها ارگونومیک هستند، یعنی توانایی افزایش قدرت بدنی و انرژی را دارند. برخی از افراد از این مکمل های ارگوژنتیک برای کاهش احتمال آسیب در حین تمرین و بهبود سریعتر استفاده می کنند.

تحقیقات انجام شده در مورد انواع مکمل های غذایی تولید شده نشان می دهد که این محصولات به دلیل خواص منحصر به فرد و ترکیب عالی از پرفروش ترین و محبوب ترین ها هستند. البته مواد تشکیل دهنده این مکمل ها شامل کافئین، پروتئین، ویتامین ها و اسیدهای آمینه است. در آمریکا بیشتر پول صرف مکمل های ورزشی می شود.

انواع مکمل های بدنسازی

برای این ورزشکاران از انواع مکمل های ورزشی استفاده می شود تا سطح انرژی آنها بعد از ورزش افزایش یابد و در عین حال به عضلات آنها حجیم شود. زیرا این مکمل ها حاوی موادی هستند که به ورزشکاران در رسیدن به اهدافشان کمک می کند. از جمله این نوع مکمل های بدنسازی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

برای افزایش حجم اضافه کنید

مکمل هایی برای افزایش قدرت

مکمل های چربی سوز

مکمل های بدنسازی

باید بدانید که مکمل بدنسازی باید حاوی مواد مقوی و مفید برای بدن باشد که بررسی ها نشان داده این مواد به تنهایی خاصیت و تاثیری ندارند اما اگر این ترکیبات مختلف در مکمل گنجانده شود می تواند نیازها را برطرف کند البته ، برخی از ترکیبات با یکدیگر سازگار نیستند و جذب بدن نمی شوند و سریع منتشر می شوند به همین دلیل بسیاری از توسعه دهندگان هزینه زیادی را صرف تحقیقات و آزمایش های مختلف افزونه های بازی نمی کنند. در مورد هر یک از این مکمل ها برای امتحان اطلاعات کسب کنید

در صورت استفاده صحیح از مکمل ها، پودرهای پروتئینی می توانند در عضله سازی و تامین پروتئین لازم موثر باشند. اما تحقیقات می گوید: استفاده از پودر پروتئین به تنهایی باعث افزایش حجم عضلات نمی شود و برای افزایش حجم باید ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات مصرف کرد و انجام تمرینات قدرتی را فراموش نکنید. برای خرید پودر اولترا وی پرو یونیورسال نوتریشن کلیک کنید.

مزایای استفاده از واکسن

استفاده از داروهای بدنسازی مزایای زیادی دارد که مهمترین آن افزایش حجم عضلات در حین ورزش است که طرفداران زیادی در بین ورزشکاران دارد. حتما می دانید که گینرها یا مکمل های کربوپروتئین حاوی نشاسته یا قند ساده با نسبت نشاسته به پروتئین متفاوت هستند. این ترکیبات از یک طرف به افزایش توده عضلانی کمک می کنند و از طرف دیگر باعث افزایش وزن می شوند. البته این مکمل ها حاوی مواد بی شماری دیگر از جمله ویتامین ها، آنزیم ها و مواد معدنی هستند که همگی در بهبود عملکرد بدن نقش دارند. گروه اول به افزایش وزن ورزشکاران لاغر کمک می کند، در حالی که گروه دوم به طور موثر توده عضلانی را افزایش می دهد.

عوارض استفاده از پودر بدنسازی

مکمل های ورزشی دارای عوارض جانبی هستند که می تواند در همه مردان و زنان در هر سنی ظاهر شود. در ادامه به این عوارض خواهیم پرداخت.

محصول خشونت: کافئین یکی از موادی است که در بسیاری از مکمل های ورزشی یافت می شود که مصرف بیش از حد مجاز باعث عصبانیت در رفتار انسان می شود. بنابراین در صورت مصرف بیش از حد مکمل، باعث ایجاد خشم در فردی که بیش از حد از آن استفاده کرده است، می شود.

تجمع آب در بدن: این مشکل زمانی رخ می دهد که مقدار بسیار زیادی در فرمول مکمل کراتین وجود داشته باشد و این ماده به تنهایی نیز قابل استفاده باشد. کراتین به ورزشکاران کمک می کند در طول تمرینات سخت انرژی خود را از دست ندهند و ماهیچه های قوی به دست آورند، اما باعث احتباس آب در بدن و افزایش وزن نیز می شود.

لکه های قرمز و احساس سوزن سوزن شدن روی پوست: مکمل های ورزشی حاوی ترکیبی به نام نیاسین هستند. این ماده به ورزشکاران کمک می کند در حین ورزش های سنگین خسته نشوند. برخی افراد پس از مصرف این مکمل دچار سوزش در پا می شوند که از عوارض جانبی این مکمل ها محسوب نمی شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

همه چیز درباره پکیج ایران رادیاتور


پکیج ایران رادیاتور نوعی وسیله گرمایشی است که امروزه جایگزین موتورخانه ها شده است. در گذشته از موتورخانه برای گرمایش خانه استفاده می شد که علاوه بر گران بودن، به مکان خاصی مانند اتاق یا انبار نیاز داشت و فضای زیادی را اشغال می کرد.

سیستم گرمایشی ایران یک سیستم گرمایشی مانند آبگرمکن است که عملکرد آبگرمکن و موتورخانه را انجام می دهد که برای گرمایشی مانند بخاری، شوفاژ، سیستم های گرمایشی که با آب گرم محیط را گرم می کنند و سایر بخاری ها استفاده می شود. سیستم برای گرم کردن آب باید از منبع سوخت استفاده کرد.

واحدهای گاز و برق که مصرف بسیار کمی دارند به عنوان سوخت استفاده می شود. اگرچه این محصول از دو نوع انرژی و سوخت استفاده می کند، اما نسبت به سایر سیستم های گرمایشی مانند بخاری های فضایی و سیستم های اسپلیت انرژی کمتری مصرف می کند. منظورم از کم مصرف این است که پکیج ایرانی رادیاتور با توجه به کاربردش کم مصرف است چون هم آب گرم خانه ها را تامین می کند و هم گرمای محیط خانه را.

معایب پکیج ایران رادیاتور

اگر از پک رادیاتور ایرانی برای گرم کردن خانه یا محل کار خود استفاده می کنید; باید از نقاط ضعف پک ایران رادیاتور آگاه باشیم. تعمیر پکیج معیوب رادیاتور ایرانی تخصص تعمیرکاران تهرانی است و رفع مشکل پکیج رادیاتور ایرانی کار هیچکس نیست. اگر با مشکلات و ایرادات پکیج ایران آشنا هستید، می تواند از مشکلات و ایرادات پکیج ایرانی رادیاتور جلوگیری کند. در زیر به توضیح معایب رایج پکیج رادیاتور ایرانی می پردازیم.

در صورت خرابی پکیج می توانید از شرکت تعمیرات پکیج تهران سروکاران استفاده نمایید.

مشکل حجم زیاد مونتاژ رادیاتور ایران

صدای زیاد کیت ایرانی رادیاتور می تواند به دلایلی مانند تنظیم نشدن شیر برقی گاز دستگاه، ورودی هوا در مدار گرمایش دستگاه، رسوب مدار و مبدل حرارتی یا خرابی پمپ آب یا مشکل سنسور حرارتی

 

 

در صورتی که مشکل حجم بالای پکیج به دلیل صدای هوای سیستم و فشار کم است. برای حل مشکل، مقداری آب با آچار هواکش بریزید و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. برای تعمیرات پکیج تهران با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.

تابه رادیاتور ایرانی گرم میشه مشکلی نداره

مشکل گرم نشدن بخاری عمدتا در پکیج های دو مبدل دیده می شود، دلیل این مشکل این است که احتمالاً شیر سه طرفه در حالت آب گرم گیر کرده، آب گرم از مبدل ثانویه می رود و بخاری ها گیر نمی کنند. گرم شده است.

مشکل انفجار پکیج رادیاتور ایران

مشکلات پک رادیاتور ایران در صورت انفجار ممکن است به دلیل حداکثر فشار سوخت در شیر برقی پک سوخت یا تنظیم نشدن فاصله الکترود احتراق تا سطح مشعل و یا به دلیل آسیب دیدن پک رادیاتور ایران باشد. . الکترود احتراق و سیم کشی مربوطه، خرابی ترانسفورماتور یا برد احتراق. پکیج الکترونیکی به دلیل انسداد دود و استفاده نادرست از تبدیل دودکش یا فلنج. توجه داشته باشید که عدم درک پکیج و دستکاری آن می تواند خسارات مالی زیادی را به همراه داشته باشد و یا حتی جان خود را از دست بدهد، بنابراین در صورت بروز مشکل، بهتر است با سرویسکاران در تهران صحبت کرده و حل مشکل را به آنها بسپارید. .

لیست پکیج های رادیاتور ایرانی

پکیج 24000 ایران رادیاتور BM24CF

این مدل پکیج پرتوی ایرانی بدون فن کار می کند.

این که دستگاه فن ندارد به نوعی برای خانواده ها خوب است، زیرا مدل های دارای فن معمولاً هنگام کار صدای زیادی تولید می کنند که می تواند آزاردهنده باشد.

مشخصات فنی پکیج رادیاتور 2400 ایران با برچسب انرژی B، راندمان حرارتی 90 درصد، حداکثر دمای آب گرم برای گرمایش 80 تا 85 درجه و 60 درجه برای مصرف، محفظه احتراق بسته، کنترل ایمنی حداکثر و حداقل فشار آب، ضد یخ سیستم، راندمان حرارتی بالا، سوئیچ فشار هوا برای جلوگیری از مسدود شدن لوله ها، تنظیم خودکار جریان گاز، تهویه خودکار وجود دارد.

ایران رادیاتور 24000 بسته بندی BM24FF

این مدل از پکیج ایران رادیاتور از نظر مشخصات و مشخصات فنی مشابه مدل BM 24CF می باشد با این تفاوت که در این واحد از یک فن برای هوای خروجی استفاده می شود که با علامت اختصاری FF نیز مشخص می شود. تنها تفاوت این مدل با مدل پکیج بدون فن، وزن دستگاه است که از 28 کیلوگرم به 30 کیلوگرم افزایش یافته است. قیمت پکیج ایرانی رادیاتور فن دار بالاتر از مدل بدون فن می باشد.

پک 24000 رادیو ایرانی L24FF

حرف FF یعنی پکیج ایرانی رادیاتور فن دارد. تفاوت پکیج L24FF با مدل CF وجود اگزوز فن است. از مشخصات فنی این مدل مخزن ایران رادیاتور می توان به فن دود اگزوز، عیب یاب دیجیتال، برچسب انرژی B، گرمایش اسمی 24000 کیلوکالری، توان خروجی 24 وات و ظرفیت حرارتی 20640 اشاره کرد.

رادیاتور ایرانی مدل 28000 L28FF

پکیج L28FF با وزن 38 کیلوگرم تولید شده است.

این مدل از پکیج های ایران رادیاتور مناسب افرادی است که می خواهند محیطی با مساحت بیش از 100 متر مربع را گرم کنند. یکی از این ویژگی های کاربردی پکیج L28FF عدم نوسان دمای آب است که با توجه به دو اینورتر آن برطرف شده است.

رادیاتور ایران مدل 24000 E24FF

مخفف FF به این معنی است که این نوع پکیج ایرانی رادیاتور دارای فن دود اگزاست و ابعاد آن 440x850x380 و وزن دستگاه 40 کیلوگرم می باشد. وجود منبع انبساط 8 لیتری باعث شد تا این دستگاه ارزش خرید خوبی داشته باشد. پکیج ایران رادیاتور مدل E24FF در مقایسه با سایر مدل های پکیج ایران رادیاتور نماد سادگی و کارایی است ضمن اینکه تمامی ویژگی های اصلی و ویژگی های بارز پکیج ایران رادیاتور در آنها وجود دارد.

پرفروش ترین پکیج های رادیاتور در ایران

ست دیواری رادیاتور ایرانی مدل L36FF

پکیج شوفاژ دیواری ایران L36FF یکی از پرطرفدارترین پکیج های موجود در بازار می باشد. این مدل پنکه بی صدا دارای برد مدار تشخیص عیب دیجیتال بوده و برای ساختمان های تا متراژ 230 متر مناسب است. این رادیاتور ایرانی مدل دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M28FF

یکی از پرفروش ترین مدل های پکیج ایران رادیاتور موجود در بازار پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M28FF می باشد. این مدل پنکه تا 160 متر مناسب است. این مدل دارای برد الکترونیکی آنالوگ است که خطاهای راندمان حرارتی را تشخیص می دهد و دارای توان حرارتی 28 کیلو وات می باشد. مدل M28FF دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

پکیج شوفاژ دیواری ایران مدل K24FF

ست رادیاتور دیواری فن دار ایران K 24FF برای ساختمان های تا ارتفاع 120 متری مناسب بوده و دارای پنل تشخیص خطا الکترونیکی آنالوگ و دو مبدل ظرفیت حرارتی 24 کیلووات می باشد. مدل K24FF با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان می باشد.

نظرات پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پکیج در ایران است و نامی مشهور در صنعت ایران دارد. رادیاتورهای ایرانی به دلیل کیفیت بالا و ساخت عالی عمر طولانی دارند و سال ها گرمایش و آب گرم مصرفی منازل را تامین می کنند و به همین دلیل مصرف کنندگان از گرمای ایرانی راضی هستند. پک های رادیاتور ایرانی نیز برای جلب رضایت مصرف کنندگان داخلی به خارج از کشور صادر می شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج رادیاتور ایران یکی از دغدغه های شهروندان تهرانی و کرجی است. زیرا مدیریت زمان و هزینه تعمیر پکیج در تهران کار سختی است. نمایندگی ایران رادیاتور تهران آماده تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما بصورت شبانه روزی در تمامی مناطق تهران می باشد. در صورت خرابی پکیج ایران رادیاتور، تعمیر آن را حتما به صنعتگران مجرب و مجرب بسپارید. زیرا ممکن است یک صنعتگر با تجربه کمتر نتواند به خوبی از عهده تعمیرات برآید و فقط پول بیهوده ای خرج کرده باشید.

نمایندگی تعمیرات ست ایران رادیاتور تهران در تهران و کرج واقع شده است پس اگر ساکن تهران یا کرج هستید در صورت بروز مشکل یا آسیب در ست ایران رادیاتور نگران نباشید ما مستقیما شما را برای تعمیر ست ایران رادیاتور ارسال خواهیم کرد. . آژانس. تعمیرکار کیت رادیاتور ایرانی در محل شما تعمیرکار اعزامی ما به سرعت کیت رادیاتور ایرانی شما را سرویس و تعمیر خواهد کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت