پکیج ایران رادیاتور نوعی وسیله گرمایشی است که امروزه جایگزین موتورخانه ها شده است. در گذشته از موتورخانه برای گرمایش خانه استفاده می شد که علاوه بر گران بودن، به مکان خاصی مانند اتاق یا انبار نیاز داشت و فضای زیادی را اشغال می کرد.

سیستم گرمایشی ایران یک سیستم گرمایشی مانند آبگرمکن است که عملکرد آبگرمکن و موتورخانه را انجام می دهد که برای گرمایشی مانند بخاری، شوفاژ، سیستم های گرمایشی که با آب گرم محیط را گرم می کنند و سایر بخاری ها استفاده می شود. سیستم برای گرم کردن آب باید از منبع سوخت استفاده کرد.

واحدهای گاز و برق که مصرف بسیار کمی دارند به عنوان سوخت استفاده می شود. اگرچه این محصول از دو نوع انرژی و سوخت استفاده می کند، اما نسبت به سایر سیستم های گرمایشی مانند بخاری های فضایی و سیستم های اسپلیت انرژی کمتری مصرف می کند. منظورم از کم مصرف این است که پکیج ایرانی رادیاتور با توجه به کاربردش کم مصرف است چون هم آب گرم خانه ها را تامین می کند و هم گرمای محیط خانه را.

معایب پکیج ایران رادیاتور

اگر از پک رادیاتور ایرانی برای گرم کردن خانه یا محل کار خود استفاده می کنید; باید از نقاط ضعف پک ایران رادیاتور آگاه باشیم. تعمیر پکیج معیوب رادیاتور ایرانی تخصص تعمیرکاران تهرانی است و رفع مشکل پکیج رادیاتور ایرانی کار هیچکس نیست. اگر با مشکلات و ایرادات پکیج ایران آشنا هستید، می تواند از مشکلات و ایرادات پکیج ایرانی رادیاتور جلوگیری کند. در زیر به توضیح معایب رایج پکیج رادیاتور ایرانی می پردازیم.

در صورت خرابی پکیج می توانید از شرکت تعمیرات پکیج تهران سروکاران استفاده نمایید.

مشکل حجم زیاد مونتاژ رادیاتور ایران

صدای زیاد کیت ایرانی رادیاتور می تواند به دلایلی مانند تنظیم نشدن شیر برقی گاز دستگاه، ورودی هوا در مدار گرمایش دستگاه، رسوب مدار و مبدل حرارتی یا خرابی پمپ آب یا مشکل سنسور حرارتی

 

 

در صورتی که مشکل حجم بالای پکیج به دلیل صدای هوای سیستم و فشار کم است. برای حل مشکل، مقداری آب با آچار هواکش بریزید و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. برای تعمیرات پکیج تهران با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.

تابه رادیاتور ایرانی گرم میشه مشکلی نداره

مشکل گرم نشدن بخاری عمدتا در پکیج های دو مبدل دیده می شود، دلیل این مشکل این است که احتمالاً شیر سه طرفه در حالت آب گرم گیر کرده، آب گرم از مبدل ثانویه می رود و بخاری ها گیر نمی کنند. گرم شده است.

مشکل انفجار پکیج رادیاتور ایران

مشکلات پک رادیاتور ایران در صورت انفجار ممکن است به دلیل حداکثر فشار سوخت در شیر برقی پک سوخت یا تنظیم نشدن فاصله الکترود احتراق تا سطح مشعل و یا به دلیل آسیب دیدن پک رادیاتور ایران باشد. . الکترود احتراق و سیم کشی مربوطه، خرابی ترانسفورماتور یا برد احتراق. پکیج الکترونیکی به دلیل انسداد دود و استفاده نادرست از تبدیل دودکش یا فلنج. توجه داشته باشید که عدم درک پکیج و دستکاری آن می تواند خسارات مالی زیادی را به همراه داشته باشد و یا حتی جان خود را از دست بدهد، بنابراین در صورت بروز مشکل، بهتر است با سرویسکاران در تهران صحبت کرده و حل مشکل را به آنها بسپارید. .

لیست پکیج های رادیاتور ایرانی

پکیج 24000 ایران رادیاتور BM24CF

این مدل پکیج پرتوی ایرانی بدون فن کار می کند.

این که دستگاه فن ندارد به نوعی برای خانواده ها خوب است، زیرا مدل های دارای فن معمولاً هنگام کار صدای زیادی تولید می کنند که می تواند آزاردهنده باشد.

مشخصات فنی پکیج رادیاتور 2400 ایران با برچسب انرژی B، راندمان حرارتی 90 درصد، حداکثر دمای آب گرم برای گرمایش 80 تا 85 درجه و 60 درجه برای مصرف، محفظه احتراق بسته، کنترل ایمنی حداکثر و حداقل فشار آب، ضد یخ سیستم، راندمان حرارتی بالا، سوئیچ فشار هوا برای جلوگیری از مسدود شدن لوله ها، تنظیم خودکار جریان گاز، تهویه خودکار وجود دارد.

ایران رادیاتور 24000 بسته بندی BM24FF

این مدل از پکیج ایران رادیاتور از نظر مشخصات و مشخصات فنی مشابه مدل BM 24CF می باشد با این تفاوت که در این واحد از یک فن برای هوای خروجی استفاده می شود که با علامت اختصاری FF نیز مشخص می شود. تنها تفاوت این مدل با مدل پکیج بدون فن، وزن دستگاه است که از 28 کیلوگرم به 30 کیلوگرم افزایش یافته است. قیمت پکیج ایرانی رادیاتور فن دار بالاتر از مدل بدون فن می باشد.

پک 24000 رادیو ایرانی L24FF

حرف FF یعنی پکیج ایرانی رادیاتور فن دارد. تفاوت پکیج L24FF با مدل CF وجود اگزوز فن است. از مشخصات فنی این مدل مخزن ایران رادیاتور می توان به فن دود اگزوز، عیب یاب دیجیتال، برچسب انرژی B، گرمایش اسمی 24000 کیلوکالری، توان خروجی 24 وات و ظرفیت حرارتی 20640 اشاره کرد.

رادیاتور ایرانی مدل 28000 L28FF

پکیج L28FF با وزن 38 کیلوگرم تولید شده است.

این مدل از پکیج های ایران رادیاتور مناسب افرادی است که می خواهند محیطی با مساحت بیش از 100 متر مربع را گرم کنند. یکی از این ویژگی های کاربردی پکیج L28FF عدم نوسان دمای آب است که با توجه به دو اینورتر آن برطرف شده است.

رادیاتور ایران مدل 24000 E24FF

مخفف FF به این معنی است که این نوع پکیج ایرانی رادیاتور دارای فن دود اگزاست و ابعاد آن 440x850x380 و وزن دستگاه 40 کیلوگرم می باشد. وجود منبع انبساط 8 لیتری باعث شد تا این دستگاه ارزش خرید خوبی داشته باشد. پکیج ایران رادیاتور مدل E24FF در مقایسه با سایر مدل های پکیج ایران رادیاتور نماد سادگی و کارایی است ضمن اینکه تمامی ویژگی های اصلی و ویژگی های بارز پکیج ایران رادیاتور در آنها وجود دارد.

پرفروش ترین پکیج های رادیاتور در ایران

ست دیواری رادیاتور ایرانی مدل L36FF

پکیج شوفاژ دیواری ایران L36FF یکی از پرطرفدارترین پکیج های موجود در بازار می باشد. این مدل پنکه بی صدا دارای برد مدار تشخیص عیب دیجیتال بوده و برای ساختمان های تا متراژ 230 متر مناسب است. این رادیاتور ایرانی مدل دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M28FF

یکی از پرفروش ترین مدل های پکیج ایران رادیاتور موجود در بازار پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M28FF می باشد. این مدل پنکه تا 160 متر مناسب است. این مدل دارای برد الکترونیکی آنالوگ است که خطاهای راندمان حرارتی را تشخیص می دهد و دارای توان حرارتی 28 کیلو وات می باشد. مدل M28FF دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

پکیج شوفاژ دیواری ایران مدل K24FF

ست رادیاتور دیواری فن دار ایران K 24FF برای ساختمان های تا ارتفاع 120 متری مناسب بوده و دارای پنل تشخیص خطا الکترونیکی آنالوگ و دو مبدل ظرفیت حرارتی 24 کیلووات می باشد. مدل K24FF با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان می باشد.

نظرات پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پکیج در ایران است و نامی مشهور در صنعت ایران دارد. رادیاتورهای ایرانی به دلیل کیفیت بالا و ساخت عالی عمر طولانی دارند و سال ها گرمایش و آب گرم مصرفی منازل را تامین می کنند و به همین دلیل مصرف کنندگان از گرمای ایرانی راضی هستند. پک های رادیاتور ایرانی نیز برای جلب رضایت مصرف کنندگان داخلی به خارج از کشور صادر می شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج رادیاتور ایران یکی از دغدغه های شهروندان تهرانی و کرجی است. زیرا مدیریت زمان و هزینه تعمیر پکیج در تهران کار سختی است. نمایندگی ایران رادیاتور تهران آماده تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما بصورت شبانه روزی در تمامی مناطق تهران می باشد. در صورت خرابی پکیج ایران رادیاتور، تعمیر آن را حتما به صنعتگران مجرب و مجرب بسپارید. زیرا ممکن است یک صنعتگر با تجربه کمتر نتواند به خوبی از عهده تعمیرات برآید و فقط پول بیهوده ای خرج کرده باشید.

نمایندگی تعمیرات ست ایران رادیاتور تهران در تهران و کرج واقع شده است پس اگر ساکن تهران یا کرج هستید در صورت بروز مشکل یا آسیب در ست ایران رادیاتور نگران نباشید ما مستقیما شما را برای تعمیر ست ایران رادیاتور ارسال خواهیم کرد. . آژانس. تعمیرکار کیت رادیاتور ایرانی در محل شما تعمیرکار اعزامی ما به سرعت کیت رادیاتور ایرانی شما را سرویس و تعمیر خواهد کرد.