جزیره قبرس دارای آب و هوای بسیار مطبوع و مدیترانه ای است و از این رو مکانی برای تفریحات مختلف هیجان انگیز و سرمایه گذاری های سودآور برای افرادی است که قصد مهاجرت و سفر به این کشور زیبا را دارند. همچنین به دلیل شرایط مطلوب تحصیل در دانشگاه های بین المللی این کشور و رشد سریع سرمایه گذاری ها و خرید ملک، افراد زیادی در سال های اخیر به این کشور مهاجرت کرده اند، اما یکی از مهمترین سوالات قبل از مهاجرت به قبرس شمالی وجود دارد. . در ذهن آنها: هزینه مهاجرت به قبرس شمالی چقدر است؟ Holding White Eagle در این مقاله به این سوال مهم برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند پاسخ می دهد. به ما بپیوندید.

مهاجرت به قبرس شمالی می تواند راهی جدید برای افق های زندگی روشن و آینده ای روشن باشد، اما قبل از هر چیز باید از شرایط و هزینه های مهاجرت به قبرس شمالی آگاه باشید. هلدینگ عقاب سفید به شما کمک می کند تا با توجه به شرایط خود ارزان ترین و مطمئن ترین راه های مهاجرت به قبرس شمالی را بیابید و در این روند برای رسیدن به نتایج دلخواه همراه شما خواهد بود.

به طور کلی می توان گفت برای مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ اقامت قبرس به حداقل 25 هزار دلار معادل یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان نیاز دارید. مهاجرت در این مقاله روش های مختلف انتقال را بررسی کرده ایم تا بتوانید با اطلاعات دقیق اقدام کنید.

راه آسان برای اخذ اقامت قبرس شمالی

ساده ترین راه برای گرفتن خانه دائمی در قبرس شمالی سرمایه گذاری و خرید ملک شامل آپارتمان، ویلا و زمین است. علاوه بر این، با توجه به افزایش تقاضا و محدودیت زمین در این جزیره، بازده سرمایه گذاری های خاص حدود 10-15 درصد در سال است.

راه های مختلفی برای سرمایه گذاری و کسب سود از ملک در قبرس شمالی وجود دارد، از جمله:

خرید املاک و مستغلات در قبرس با قیمت مناسب (تحویل در آینده)

خرید و فروش مجدد یا اجاره مجدد ملک (دست دوم) با قیمت پایین

با خرید همزمان دو ملک که یکی از آنها آماده فروش است و بخشی از اقساط ملک خریداری شده قبلی از محل درآمد اجاره آن بازپرداخت می شود.

خرید ملک با مفهوم هتل و دریافت سود از سود سهام سالانه هتل

هزینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید خانه چقدر است؟

در قبرس شمالی با پرداخت 30 درصد مبلغ ملک مورد نظر امکان اخذ اقامت وجود دارد و مابقی به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره به شرکت های ساختمانی پرداخت می شود. یک آپارتمان استودیویی حدود 50 هزار پوند هزینه دارد که پایین ترین قیمت برای ملک در قبرس شمالی است. برای خرید ملک در قبرس شمالی و تور پروژه می توانید با کارشناسان مجرب هلدینگ وایت ایگل تماس بگیرید تا به کمترین قیمت ملک در قبرس شمالی پی ببرید.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک

یک مکان سریع و امن برای زندگی در قبرس شمالی پیدا کنید

اخذ اقامت قبرس شمالی برای تمامی اعضای خانواده درجه یک با خرید خانه

حداقل سود سرمایه گذاری 10 تا 15 درصد در سال

امکان اجاره خانه خریداری شده و دریافت اجاره به پوند انگلیس.

آموزش رایگان برای کودکان مدارس دولتی در قبرس شمالی

برای اقامت در قبرس شمالی به چه مقدار پول نیاز دارید؟ | هزینه های تمام روش های مهاجرت به قبرس شمالی را بررسی کنید

هزینه مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل چقدر است؟

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل رایج ترین و متداول ترین راه برای ورود به قبرس شمالی است. قبرس شمالی دارای دانشگاه های بین المللی با استانداردهای عالی است، مدارک این دانشگاه ها در سراسر جهان معتبر است، به همین دلیل افراد زیادی برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند.

هزینه تحصیل در قبرس شمالی شامل هزینه های دانشگاه و هزینه های زندگی دانشجویی می باشد. شهریه دانشگاه با احتساب کمک هزینه سالانه مربوطه بین 2000 تا 7000 یورو و سایر هزینه های جانبی شامل هزینه های غذا و زندگی و هزینه زندگی در خوابگاه دانشگاه برای یک سال بین 2500 تا 3500 یورو می باشد. در نتیجه هزینه کل مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل بین 4500 تا 9500 یورو در سال است.

دلایل اصلی نیاز به دانشگاه در قبرس شمالی عبارتند از:

پذیرش رایگان از طریق نماینده هلدینگ وایت ایگل از دانشگاه قبرس شمالی

ارزان ترین و سریع ترین راه برای اقامت

مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس یا تافل لازم نیست.

نیازی به تامین منابع مالی نیست

بورسیه 50 تا 100 درصد

برترین دانشگاه های بین المللی

هزینه های زندگی دانشجویی مقرون به صرفه

خوابگاه های دانشجویی فراوان و مجهز هستند

توانایی ادامه تحصیل حتی در مواقعی که مکالمات دانشگاهی زیادی وجود دارد

مهاجرت آسان به کشورهای اروپایی و آمریکایی برای ادامه تحصیل

اخذ اقامت قبرس شمالی برای والدین دانش آموزان یا فرزندان

هزینه مهاجرت به قبرس شمالی چقدر است؟ | هزینه تمام روش های مهاجرت به قبرس شمالی را بررسی کنید

هزینه مهاجرت به قبرس شمالی برای کار چقدر است؟

کشور قبرس شمالی در حال توسعه اقتصادی قابل توجهی است، به همین دلیل از کمبود نیروی کار ماهر و معمولی رنج می برد، بنابراین هر ساله تعداد زیادی از مردم برای ویزای کار قبرس اقدام می کنند. برای کسانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند، هلدینگ وایت ایگل در اسرع وقت ویزای کاری آنها را بررسی خواهد کرد.

برای مهاجرت به قبرس شمالی برای کار، شرایط کلی زیر باید رعایت شود

500 یورو به حساب بانکی واریز کنید

بزرگتر از 18 سال باشد

گواهی سلامت بگیرید

افراد با تجربه و سابقه کار

عدم سوء پیشینه کیفری

ورود قانونی به خاک قبرس

بیمه ارائه شده توسط کارفرما

امکان گرفتن کارت سفید بعد از 8 سال سابقه کار وجود دارد

پرداخت هزینه های تمدید ویزای کار که به عهده کارفرما می باشد

علاوه بر این، کارفرمایان قبرسی شرایط خاص خود را دارند و ترجیح می دهند کارمندان ترک زبان را استخدام کنند، زیرا زبان رسمی قبرس شمالی ترکی است.