اپلیکیشن روبیک یک اپلیکیشن کاربردی و منعطف است که با استفاده از آن می‌توانید به بسیاری از ویژگی‌های تلفن همراه خود مانند تماشای فیلم و سریال، خدمات پولی، تماشای برنامه‌های تلویزیونی و سایر ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید.

امروزه اپلیکیشن های زیادی ساخته شده اند که هر کدام نیازهای مختلف کاربران گوشی های هوشمند را برطرف می کنند. بنابراین کاربر باید برای هر یک از نیازهای خود یک اپلیکیشن مجزا نصب کند. در حالی که اپلیکیشن روبیکا برخی از پرکاربردترین امکانات و خدمات را در قالب اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

از جمله امکانات ارائه شده توسط این اپلیکیشن می توان به امکان دسترسی به دنیای فیلم و سریال، برنامه های تلویزیونی، موسیقی و مزایای خدمات پرداخت مانند خرید کارت اعتباری، پرداخت قبض و ... اشاره کرد.

هزینه و سازگاری برنامه های روبیک

اکثر خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن روبیکا به صورت رایگان در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار می گیرد و این اپلیکیشن با دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. ضمناً در صورت استفاده از اینترنت همراه اول و ایرانسل برای دسترسی به خدمات نرم افزار روبیکا، میزان اینترنت مصرفی رایگان خواهد بود.

رابط کاربری روبیک و تجربه کاربری

برنامه روبیک خدمات زیادی را ارائه می دهد و یک برنامه کاربردی مفید برای کاربرانی است که می خواهند به برخی از پرکاربردترین سرویس ها به طور همزمان دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن روبیکا از رابط کاربری خوبی بهره می برد و کاربر به راحتی می تواند با اپلیکیشن روبیکا تعامل داشته باشد. برای دانلود روبیکا به اپ ناب مراجعه نمایید.