یک آرم ، که یک علامت یا یک آرم است ، نمادی است که با کمک عناصر و عناصر گرافیکی طراحی شده است و می تواند نشانه هویت شرکت باشد. از همان جمله ، می بینیم که یک پارتیشن مفهومی گسترده تر است که به عنوان هویت بصری شناخته می شود ، که به عنوان هویت شناخته می شود. هویت بصری تجارت شما ، از جمله مارک ها ، خدمات و انواع محصول ، نحوه تعامل با مخاطبان ، رنگهای سازمانی ، شعارهای تبلیغاتی و آرم را تشکیل می دهد. می توانید استدلال کنید که آرم ها مهمترین بخش هویت بصری شما هستند. از آنجا که شما باید فرآیند طراحی آرم ، اهداف و استراتژی های شرکت ، جامعه عمومی و نوع محصولات و خدمات را در نظر بگیرید. برای سفارش طراحی سایت با ما همراه باشید.
هدف از آرم چیست؟
رابطه اولیه با مخاطبان و مشتریان شما با همان آرم شکل گرفته است ، بنابراین شما به یک آرم جذاب مناسب برای تجارت خود نیاز دارید. اگر آرم شما با نوع فعالیتی که انجام می دهید سازگار باشد ، مخاطبان شما بلافاصله به آرم شما متصل می شوند ، که این یک مزیت برای شما است. ما در مورد ارتباطات صحبت کردیم. شما باید بدانید که مهمترین هدف از داشتن یک آرم ، برقراری ارتباط شدید با قلب مردم است. این رابطه باعث افزایش جامعه عمومی می شود که هر روز شما را به رسمیت می شناسد و تجارت شما را رشد می دهد.
چرا طراحی لوگو مهم هستند؟
امروز دلایل زیادی وجود دارد که وی نشان داده است که او یک آرم شرکت دارد. دو
1. شناخت برند
2. یک مزیت رقابتی ایجاد کنید
اولین بدان معنی است که آگاهی از برند به سه عامل دیگر تقسیم می شود: آگاهی از یک برند ، آگاهی از دو مارک ، سه خاطره از این برند
توابع و اصول آرم
تاکنون کشف کرده ایم که آرم چیست و هدف آن چیست. ما همچنین بررسی کردیم زیرا داشتن یک آرم شرکت مهم است. سؤال اینجا این است که چه ویژگی های آرم های حرفه ای و چه اصولی را باید به عنوان یک آرم طراح در فرآیند طراحی آرم در نظر بگیرید؟ این بخش پنج ویژگی اصلی یک آرم حرفه ای را در بر می گیرد. اگر این پیشنهادات دنبال شود ، آرم طراحی شده طولانی خواهد ماند و به سرعت به اهداف تعیین شده می رسد.