افزایش نرخ زنده ماندن در ترکیه یکی از مهم ترین مواردی است که شهروندان این کشور باید بدانند. در این مقاله بررسی جامع راه های افزایش اقامت ترکیه به صورت گام به گام با تمامی تصاویر و توضیحات و همچنین مدارک مهم، پیشنهادات رایج، قوانین جدید، هزینه ها و ... می باشد. نیز در این مقاله توضیح داده شده است. تا انتها با شرکت مهاجرتی شاهان همراه باشید.

اقدامات برای تمدید اقامت ترکیه

بهترین راه برای تمدید اقامت ترکیه تمدید اقامتگاه RANDEVU ترکیه قبل از پایان کیملیک است. و علاوه بر این، قبل از پایان زمان کیملیک، پاسخ مثبت به درخواست در وب سایت اداره مهاجرت ترکیه منتشر می شود.

یک نکته مهم در روند تمدید اقامت ترکیه: خارجیانی که طی شش ماه دو بار از طریق اقامت الکترونیکی ملاقات کرده اند و قرار ملاقات خود را اعلام نکرده یا وقت خود را لغو نمی کنند، نمی توانند درخواست جدیدی ثبت کنند. برای تمدید اقامت دانشجویی ترکیه با ما تماس بگیرید.

قانون جدید اقامت ترکیه

بر اساس قانون جدید تمدید مجوز اقامت ترکیه در تاریخ 15 آوریل 2024، هنگام ارسال مدارک مربوط به درخواست های تمدید مجوز اقامت در ترکیه، یک آدرس ملی اعلان الکترونیکی یا آدرس اعلان الکترونیکی ملی که به اختصار UETS نامیده می شود، مورد نیاز است. همچنین حتماً در روز قرار ملاقات، فرم UETS را به پرونده درخواست خود اضافه کنید.

RANDEVU در تمدید اقامت ترکیه به چه معناست؟

RANDEVU در فرآیند تمدید مسکن در ترکیه به معنای انتخاب تمدید مسکن است. برای تعیین وقت، ابتدا باید وارد سایت e-ikamet.goc.gov.tr ​​شوید.

عدم وجود مدارک برای تمدید اقامت در ترکیه

پس از دریافت وقت و درخواست تمدید اقامت ترکیه از طریق سایت اداره مهاجرت، مستقیماً برای مصاحبه به این اداره مراجعه خواهید کرد. پس از بررسی درخواست می توان اعلام کرد که سند مفقود است و آنچه درخواست می شود باید به موقع ارائه شود. در مرحله بعد، سندی به متقاضی داده می شود که وضوح مکان را نشان می دهد. در مرحله بعد کارت مکان از طریق پست ارسال می شود.

فرم اجازه اقامت در ترکیه

پس از تعیین وقت، افسر مهاجرت ایرادات و نواقص سند را در فرم مناسب برای شما مشخص می کند. در این فرم می توانید مدارک تمدید اقامت ترکیه را مشاهده کنید.

تصویری از فرم آنلاین تمدید اقامت ترکیه به آدرس e-ikamet.goc.gov.tr ‌

آموزش تمدید اقامت در ترکیه

این بخش گام به گام نشان می دهد. امکان استفاده از وب سایت توسعه اقامت ترکیه به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و عربی وجود دارد.

پس از ثبت نام در وب سایت e-ikamet.goc.gov.tr ​​چهار گزینه اصلی برای انتخاب وجود دارد.

گزینه صورتی İLK KEZ İKAMET İZNİ BAŞVURUSU YAPIYORUM برای کسانی است که می خواهند برای اولین بار برای تمدید اقامت خود اقدام کنند.

گزینه سبز رنگ İKAMET İZNİ UZATMA BAŞVURUSU YAPIYORUM برای کسانی است که می خواهند اقامت خود را در ترکیه تمدید کنند.

گزینه دیگر من برای یک اجازه اقامت TRANSISION pou chanje ترتیب کیفیت درخواست می کنم.

من می‌خواهم نتیجه برنامه‌ام را ببینم و می‌خواهم ببینم.

نحوه تمدید اقامت ترکیه

اگر گزینه سبز رنگ İKAMET İZNİ UZATMA BAŞVURUSU YAPIYORUM را انتخاب کنید، مراحل تمدید اقامت ترکیه به شرح زیر است:

گزینه سمت چپ UZATMA BAŞVURUSU YAPMAK İSTİYORUM برای عذرخواهی است.

UZATMA BAŞVURUMA DEVAM ETMEK İSTİYORUM گزینه میانی برای کسانی است که قصد تکمیل و ادامه روش یا لغو درخواست قرار ملاقات را دارند.

من می خواهم نتایج درخواست تمدید خود را ببینم/فرم ثبت نام را چاپ کنید.

اگر سمت چپ UZATMA BAŞVURUSU YAPMAK İSTİYORUM را که مشابه ثبت درخواست است انتخاب کنید، فرم زیر به شما نشان داده می شود.