به زبان ساده، سئوی صفحه فروشگاهی فرآیندی است که فروشگاه آنلاین شما را در موقعیت بهتری در نتایج موتور جستجوی گوگل نشان می دهد. (Store SEO به زبان بین المللی تجارت الکترونیک SEO) هنگامی که مشتری محصول شما را به صورت آنلاین جستجو می کند، سئوی سایت فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل می کند که فروشگاه آنلاین شما به عنوان بهترین نتیجه در نتایج نشان داده می شود و شانس شما را برای افزایش بازدید و فروش سایت افزایش می دهد. .

البته، می‌توانید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنید و مطمئن شوید که فروشگاه شما در نتایج بالا ظاهر می‌شود، اما گران است. برخلاف سئوی معمولی که معمولاً بر بهینه سازی صفحات عمومی سایت مانند صفحه اصلی، خدمات و پست های وبلاگ تمرکز می کند، سئوی درون فروشگاهی بیشتر بر روی بهینه سازی صفحات محصول و دسته بندی تمرکز دارد. با شرکت دایان شبکه کاران همراه باشید.

توضیحات محصول

موجودی متا

ساختار پیوند داخلی

بهبود تصویر

باید گفت که مراجعات فروشگاهی به دو دسته تقسیم می شوند:

سئو فروشگاه های چند محصولی (منظور چند دسته محصول) مانند دیجی کالا

سئوی یک فروشگاه تک محصولی (یعنی دسته بندی محصولات) مانند هدفون ایران (که فقط هدفون می فروشد)

سئوی سایت فروشگاهی بهینه سازی سایت هایی است که محصولات را به صورت آنلاین می فروشند. سایت های خرید مختلف با محصولات و خدمات متفاوت یا مشابه بسیار رقابتی هستند. اما این مسابقه باید روشمند و با دانش مناسب استفاده از بهینه سازی سایت و نه دکوراسیون وب سایت انجام شود. زیبایی نمایش در سایت فروشگاهی مهم است اما به شرطی که باعث سردرگمی کاربران و بازدیدکنندگان سایت نشود و سرعت سایت را کاهش ندهد.
برای سفارش خدمات سئو سایت حرفه ای کلیک کنید.
پس از راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود باید بر روی جذب مشتری و فروش محصولات خود تمرکز کنید و باید در نظر داشته باشید که بازدیدکنندگان وب سایت شما را از طریق نتایج جستجو پیدا خواهند کرد. بنابراین اگر رتبه و جایگاه خوبی در نتایج گوگل نداشته باشید، نمی توانید بازدید کننده و فروش را جذب کنید. به روز رسانی و معرفی محصولات جدید در وب سایت های فروشگاهی و همچنین نیاز به افزودن مداوم توضیحات و ویژگی های محصول با محتوای بهینه و رعایت قوانین سایت های آموزش سئو، نیاز این وب سایت ها را به بهینه سازی مداوم و منظم برای موتورهای جستجوی آهسته افزایش می دهد.

در زمینه سئو وب سایت فروشگاهی خود باید با وب سایت های بی شماری دیگر و رقبای اصلی رقابت کنید. در واقع برای اینکه در نتایج جستجو نسبت به رقبای خود رتبه بالاتری داشته باشید، باید کارهای بیشتری و بهتر از آنها انجام دهید. به عبارت دیگر شما باید نقاط ضعف و قوت سایت های دیگر رقبا را پیدا کنید و نقاط ضعف آنها را در سایت خود برطرف کنید و نقاط قوت رقبای خود را در سایت خود بهبود و بهینه کنید.

اصول سئو سایت فروشگاهی

اگر می خواهید وب سایت فروشگاه خود را برای جذب مشتریان بیشتر به روز کنید، این نکات مهم را رعایت کنید:

تحقیق کلمات کلیدی در ابتدای فرآیند سئو (حتما با یک متخصص مشورت کنید)

تجزیه و تحلیل رقبا و آنچه که آنها برای فروشگاه آنلاین شما انجام می دهند

مشکلات فعلی سایت مانند بنرهای خسته کننده و تشویق نکردن کاربران به حرکت در سایت را پیدا کنید

تغییرات در ترکیب نان، به ویژه در دسته محصولات خرده فروشی

درج منظم محصولات در سایت (SEO + توضیحات دقیق محصول)

افزایش سرعت بارگذاری صفحه

سئو محتوا و فروشگاه سایت وبلاگ

تست اولیه سئو سایت (چیزهایی مانند عناوین سایت، برچسب ها و توضیحات متا)

محتوای وبلاگ را به طور منظم اضافه کنید

تولید محتوای کاربردی و منحصر به فرد برای وب سایت

به طور طبیعی بک لینک تولید می کند